< Till bloggens startsida

släpp fjärt

då var det dax för fredags mys.. ja
ola har då, som vanligt lämnat mig till mitt öde här i luleå, svin trist tycker jag.
funderar starkt på att adoptera en helg pojkvän. ola är helt värdelös på att vara pojkvän på helgerna, det är bara pajala pajala pajala och musik musik musik.. och jag vill ju gå på bio oc sånt där trevligt, kanske bowla eller nått annat kul. brädspelskväll..
men erik och hanna har inte övergivit mig i alla fall, så jag sitter hos dom nu,
hanna ligger och läser eclipse i sovrummet och eriks energi har runnit ur honom, men det gör ingenting för dom har en extremt bekväm soffa.
sedan såg jag på nyheterna att obama har vunnit nobels fredspris. jag tyckte kanske inte att han var en självklar kandidat direkt, han har ju inte kämpat för fred så himla länge så.. nae
lite för slö i hjärnan för att få fram en ordentlig åsikt,,
mjaa.. just ja, blev knall röd igår. ojdå, men en fin röd färg.. knall röd
falabella hästar är små.. laban lever än, han är as coolt men sliten
joo..
godnatt

Kommentarer
au

humm.. har jag en helgpojkvän? jag kanske borde adoptera en vardagspojkvän då...?

2009-10-10 @ 13:32:56
em

du har antagligen en helgpojkvän, vad sägs om en annons i nsd varje onsdag?

2009-10-10 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0