< Till bloggens startsida

pure pain

ojojojoj--
jag vaccinerade mig mot svininfluensan igår, eller nyainfluensan som den heter.
och visst hade jag läst igenom alla dess biverkningar och så, men tänkte mer typ, äsch det är bara fjollor som får sånt.
nu får jag ju bittert ångra mina dom som får biverkningar är fjollor tankar, det känns som om någonting håller på att bryta sig ut ur min arm,hela muskeln är förstörd och det gör jävligt ont, eller ja, jag överlever men funktionen är nedsatt i min vänster arm.
inte nog med att satan petar på mig med nitton knivar så sa ola igår: emelie du börde ha tänk på konsekvenserna mer noga, du är ju väldigt känslig och alla smärta som du får blir så mycket värre i din hjärna än vad det egentligen är.
med andra ord kallade han mig hypokondriker och en aning dum i huvet. aaah, tror du jag blev glad. hell no!
jag gillar inte när folk ställer diagnoser på mig när dom inte har en doctors licens.
ola är inte min favoritperson just nu.

det är väl det som cirkulerar i min skalle just nu.

nu ska jag gå och tycka synd om mig lite..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0