< Till bloggens startsida

morgonmys

tydligen ska jag och ola på jernverket i morgon, men det blir ju tervligt säkert.. japp
jag har även psykologiprov i morgon, och jag har ännu inte öppnat boken, men den får följa med till gossip idag..

har egentligen ingen lust att åka till gossip, eller någon annanstans, men det är bara att bita ihop. och  ola den jäveln är ledig i dag och i moron, det känns ju inte rättvist alls.
ja vill sova, ordentligt..
förresten hade jag en rolig dröm igår, eller rolig och rolig, jag drömde att jag var jagad av facister i ryssland, super spännande, och jag hade ingen lust att kliva upp. dessutom hade facisterna väldigt roliga och fluffiga hattar..

men nu går min buss alldeles snart så..
hejdå

Kommentarer
38

hur är Jernverket egentligen? bra/dålig standard? billigt/dyrt?

2009-10-15 @ 09:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0