< Till bloggens startsida

emelie försöker sig på med dagens outfit..

hej, idag har ju inte hunnit hända så mycket.. förutom att jag har klätt på ig och ätit hårtbrödmackor med peppearsalami.

oh perfekt tillfälle att beskriva dagens outfit:


jag har en brun klänning, typ flanelltyg och den sitter åt på alla de rätta ställena
problemet med den här klänningen är dock att jag inte kan lyfta mina armar ovanför huvudet..
ja, lite dumt när man ska och jobba som frisör, och jag hade bytt, om det inte hade tagit tio min att ta av sig den.
ja till den har jag ett par vita strumpnyxor, som jag upptäckte att det var ett hål i.. fan
men jag har inga andra så jag får väl ta och leva med det.

ja det var väl allt, ska nog gå och borsta tänderna nu, bussen går om 20 min..

alltså det här med dagens outfit är nog inte min grej..


hejdå

Kommentarer
au

Fan emelie har du inte hört att en bild säger MER än 100ord! FOTAFOTAFOTA!!!

2009-10-08 @ 10:14:48
stintan

OW! Glöm dagens outfit! Kent har släppt sin singel och albumet kommer ut den 12e November!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THEY'RE STILL ALIVE!!!

2009-10-08 @ 20:30:07
au

stina du är såååå efter lixom pixom

2009-10-08 @ 20:30:49
em

min kabel som man ska ha för att föra över bilder är borta, dessutom insåg ju jag att outfit grejer inte var min grej juh. och pingu, ja du.. du är ju lite efter faktiskt:P

2009-10-08 @ 23:02:18
stina

jag är inte efter, jag är bara upptagen ;P

2009-10-09 @ 12:09:17
au

viiiiiisst viiiiiiisst!

2009-10-09 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0