< Till bloggens startsida

i dag är en solig dag

i dag är en solig dag här i luleå, det känns som vår, äntligen.

idag skulle vi testa olika permanent tekninker på varanda, och jag blev det första offret, och jag ser ut som fan i håret, det blev väldigt misslyckat. hmf.

i morgon är det matte prov, fy fan för det. men jag hoppas det går vägen, jag ska ta och plugga efter middan.. mm maaat.
undra om ola är lika sugen på pizza som jag är, annars blir det nog lever biff och potatis, och det är ju heller inte helt fel.

tjaa.. himlen är blå.. och jag ska stanna i luleå i helg, hoppas erik och hanna vill spela chicago med ig då, och hoppas ola också kan stanna, det är alltid trevlig att ha nån som sover i samma säng. ja.

inget kul har hänt, jag har läst harry potter och det slår mig varje gång hur bra den är. damn! snart kommer filmen också.


mitt liv är inge spännande för till fället,
 jag vill ha gummistövlar

hejdå


jo, det brann i vårat lägenhets hus, och alla som bodde i lägenhets huset vart jallade till lulebo, förutom oss, snack om mobbing. nåväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0