< Till bloggens startsida

no milk today

i dag var det sista dagen på gossip för den här treminen, det kände lite vemodigt men ändå skönt, för det betyder tt det är sommar lov snart ;).
jag blev tilldelad ett lite roligt sommar jobb av kommunen också, mat tant, fan vad coolt jag får vara tant i förtid.. det är inte alla som får.. hrmm..
det var ju stadsmaran i lördags, jag brände mig rejält,.. uh, sen trodde jag att jag skulle dö, faktiskt, det var 60 grader celsius och ytan man gick på var hård, och allt vatten var avlägsnat från jorden yta.. eller så känndes det i alla fall, men jag fick en medalj.. å det är ju alltid trevligt.

sen har vi fått veta att vi ska vara utflyttade ur våran lägenhet den första juli, yey, inga dubbla hyror, vilket betyder att jag bara behöver tillverka hälften så mycket metamfetamin än vad jag hade tänkt från början.. det är inte lätt att vara student i sverige idag.. hehe

just nu lyssnar jag på heram hermits, dom är lite roliga, men dom har faktiskt gjort en av mina favvis låtar, no milk today, den har en speciell känsla över sig. jag minns så väl när jag stod i mitt flickrum 13 eller 14 år gammal, hade just hittat en gammal the best of the 60's skiva, jag satte på den, och no milk today började ljuda från högtalarna. jag hade sett gud. eller ja typ..
herregud mamma och pappa måste jag varit hög eller nått, jag var inte helt normal när jag var ung..
men nu är jag fullkomligt frisk och sund och normal, aviker inte alls från massan.. typ

nä herman hermits är riktigt bra, jag blir lite fnissig.. tänk att det är karlar som har gjort den musiken.
ja,, tiderna förändras..

nä nu ska jag pussas lite

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0