< Till bloggens startsida

bobbo hoppar på gräsmattan

nog gör man dumma saker när man har kroppen full med diverse kemikalier.
jag trodde jag var lika smidig och vik och böjbar som jag var när jag dansade för några års sen, jag hoppade ostkroks hoppet (vet inte vad det heter egentligen), och i det grasiösa hoppen mosade jag en kota i ryggen. det lät som ett pistolskott. tänkte väl inte så mycket på det då, men nu, nu får jag lida. satan vad ont det gör... åååh

men annar hade jag en väldigt trevlig kväll på erkeikkibacken, jag och stina och moa struttade omkring där och träffade folk man kände och så.. sen danade jag med rebecka och moa till marfkus, det var trevligt, fast jag fick håll..

sen åkte vi hem med ola pappa, och vi satte oss på moas balkong och prata och beundrade den vackra midnattssolen..
vi var vakna till 5 på morgonen.. och det var fan flra år sen sist det hände att jag var uppe så länge.
är lite stolt faktiskt.



nu är jag svin trött och min kanin måste in i buren.. han är grå och vit och ganska envis, han gillar mysiga kvällar i höet och att döda fåglar..


jo,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0