< Till bloggens startsida

den är ful, den är gul, den är ingenting att haaa

idag var jag hos tandläkaren och äntligen, får jag fixa min framtand.. fast om 2 år.. men nu vet jag att jag kommer att få den fixad. det är det som är huvudsaken. missfärgade tänder är ingenting att ha.

igår hade jag trevligt med mina lite halvt rubbade vänner, vi körde pajala raggen i nostalgins namn. det var mycket trevligt, kent, vilka minnen, lejon kungen, vilken ljuv musik.

sen när jag kom hem fick jag en drinkblandare från 70 talet och en gammal tremos med möss på,det står rain rain go away på den. den är söt. jag uppskattar såna saker.


men nu är det riktiga harry potter nördar på tv här, dom gör musik om harry potter.. nu spelar dom en låt om en drake som är sur för att han bara är med en gång i dom 7 böckerna.. jesus, jag trodde jag var en nörd, men det här, det är en helt ny nivå. det är nördarnas nördars härskare av nördar. fascinerande.

men just nu är jag väldigt trött, så


hejdå

Kommentarer
stina

hmm, pajalaraggningar??? jag har en klasskompis vars brorsa spelar i ett band som bara spelar HP musik ^^



Låter som att du har det skönt. gull termos. MOJITOS

2009-09-05 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0