< Till bloggens startsida

lördag

jag har träningsvärk i heeela jävla kroppen, jag går som om jag hade haft en lyktstolpe i röven och gör mig frustrerad.
har inget planerat idag, ska läsa dramat romeo och juliet, och gullivers resor i helg, eftersom jag måste. det är inge kul, jag hatar det. allt detta ty och ack ,icke , meningar som fortsätter i det oändliga. fan för gullivers resor. romeo och juliet är en annan femma, det går svin fort att läsa den, läste halva boken på bussen till byn i går.

idag ska ola och hans vänner spela på krogen i pajala, hade velat lyssna men har inga pengar eller åldern inne, så jag ska väl läsa i stället, vilket inte är så kul.

men jag ska erkänna en sak, jag har gjort en facebook, vilket var helt onödigt eftersom det är trisst och jag fattar inte vad man egentligen ska göra där. men, sånt är livet. jag gjorde den för att en väldigt framgångsrik frisör sa att man kunde kolla bilder från deras olika visingar, men jag har inte hittat hans facebook så, det var det.

just nu sitter jag och kollar miami ink, jag gillar att kolla när folk gör tatueringar, fast det där programmet handlar lite väl mycket om tatuerarnas liv runt om kring. fast jag får bara kolla på miami ink och liknande program när jag är ensam, för alla andra jag känner hatar sådana program. det är lite synd om mig när det kommer till tv, ingen förstår mig ;P
oh jag får sån himla lust att tattuera mig :D ska bara komma på vad det ska vara, är ju bara några månader kvar till jag får tattuera mig :O lalala


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0