< Till bloggens startsida

tid som inte finns

då har jag ngefär en timme på mig att packa och städa mitt rum innan sanna och andré kommer och hämtar mig och ola och far till luleå, sanningen är den att jag inte har någon lust att åka någonstans, och minst av allt vill jag åka dit.
jag vill sova och ta det lungt. det är det jag vill, men det får jag inte eftersom skolan vrålar efter uppmärksamhet,

jävla skola, beter sig som ett spädbarn med kolik.


annars mår jag bra. lite sömning bara, men jag har massor med tid att sova i bilen, eftersom andré aldrig brukar ha brottom när han är unte på vägarna.

dom säljer ben an  jerry's på ica i pajala nu, glassen är dyr , men har du smakat så vill du aldrig äta något annat.
jag tycker att det är ett himla uppsving för ica, får hoppas att pajala borna förstår sig på glassen bara.

nu ska jag packa klart, alla julklappar ska ju med, ojojoj

hejdå

Kommentarer
au

emelie jag är ledsen över att säga detta MEN du är efter som vanligt. Ben& Jerry's har funnit på ica i snart en halv evighet..

2009-01-11 @ 23:49:44
storebror

pajalaborna är ett enda ord och sen är du väldigt slarvig när du skriver och missar bokstäver och sätter fel bokstav.. !!:D:D:D::D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D

2009-01-13 @ 18:21:35
URL: http://niloe.blogg.se/
Kristus

BJs är vidrigt jävla dyra. Men BJs ger upphov till en del roliga dubbelbottnade kommentarer. Det är humor.

2009-01-15 @ 01:45:23
em

jag är inte efter, jag spenderar inte så mycket tid på ica bara. och pajala är annars alltid efter. och käre bror, är jag inte helt hundra på tekniska saker, och tangentbord hör till tekniska saker. så är det ;)

2009-01-18 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0