< Till bloggens startsida

the turdiest inlägg ever

i dag har jag varit med pernilla till boden och köpt knark.

jag ljög, det har jag inte. men vi har varit på röda korset och nån allehandel eller vad det nu var den hette och jag hitta lite fina saker. skämde ut mig också, när jag tappade en burk rakt på ett bord fyllt med porslinsaker på.. inte så himla trivsam situation.

nu pluggar jag som bara den, har prov kl 08:15 i morgon, får se hur det går, jag har köpt en kola som ska starta igång hjärnan så tidigt i alla fall.
har försökt få ola att köpa kakor åt mig.. hela eftermiddagen faktiskt, utan framgång.

jag brde få en spring pojke och en massa pengar, då skulle jag vara lycklig.
 nä nu måste jag funder på hur jag ska få tag på socker och annelie.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0