< Till bloggens startsida

coo coo

hade praktik på gossip igår :), det kändes jävligt bra faktiskt, kommer väldigt bra överens med frisörerna, nagel tecknikern och hudterapeften där. satt barnvakt där också, det var chefens lilla pojk colin, han blev så bekväm i min famn att han faktiskt sket, det bara smattrade i blöjan, självklart gav jag bort honom då. hee

i dag är min lediga dag, och jag har faktiskt änvänt mig av den på ett bra, jag klev upp vid 10 och kollade en massa sex and the city, väldigt mysigt. sen började jag plocka lite kläder, vilket ledde till att jag tillslut bäddade sängen, och sen säg jag en massa rött ludd, vilket ledde till att jag damsög, sen tänkte: äh, när jag ändå håller på kan jag väl ta och skura, så jag skurade hela lägenheten, sen städade jag toa, vilket veerkligen behövdes. sen spikade jag upp en spegel.
och jag vet vem jag har och tacka för det, janis joplin.


idag ska hanna och erik komma och käka hos oss, om dom inte blir magsjuka, vilket dom säkert blir så dom inte kan komma och hälsa på oss på ännu ett halv år :P dom är lagom slöa mede det där faktiskt. i alla fall, ola ska laga mat och jag tror att jag ska göra blåbärs paj, eller ola kanske gör den också, vi får se.


nu är jag jävligt hungrig, och jag måste handla sallad. hejdå

Kommentarer
Anonym

haha, om du städar så fint som du gjorde idag så kommer vi på besök fler ggr;D ne men allvarligt så ska vi, eller iaf jag bli bättre på att hälsa på er, tiden är bara så jävla snål...

2009-02-05 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0