< Till bloggens startsida

bah

idag har jag varit på arbetsförmedlingen med tove från min klass. det var nån sorts sommarjobbs dag i dag så jag var där och lämnade en rad intresseansökningar, bl.a hos hugosons och max och gamlingar å sånt. jag är inte skärskillt kräsen när det kommer till jobb faktiskt, tar vad jag får när jag får, jag lär ju får nått jobb där man måste rasta dementa mitt i natten eller nått. jag ska ta och skriva ett sorts cv idag, jag tänkte att det kan ju aldrig skada, synd att jag inte kan skriva så mycket om mina erfarenheter, har nämligen väldigt få inom jobb och så, jag får väl ta och skriva ett skämt där i stället, haha , nej.


ola blev sjuk i natt, han ligger och sover för tillfället, jag har fått vara och köpa strepsil till honom, det var faktiskt det enda han sa till mig i morse, köp strepsil... sen somnade han om.

i morgon är det fri luftsdag så jag måste fixa nån sorts matsäck av nått slag, men jag vet att den kommer inehålla chokladkakor. :D

nä nu ska jag fortsätta laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0