< Till bloggens startsida

ångest och julkänslor

idag fick jag för mig att motionera, så jag gick en sväng runt byn, tog ca en timme. det var väldigt trevligt må jag säga, jag han fundera lite över mitt liv och så. så jag funderade och funderade och kom inte fram till någonting egentligen, sedan började jag minnas.. minnas hemska saker, dumma saker som jag gjort och för första gången i mitt liv skämdes jag lite över mig själv. vanligtvis kör jag med mottot "forgive and forget", och de må jag säga är väldigt effektivt för jag glömmer verkligen allt jag inte vill minnas och lite till, bortträngning kallas det om jag inte minns fel.
i vilket fall som helst så har jag nu dragit mina misstag till ytan och jag har lite ångest och ont i magen. underligt hur kroppen reagerar på de känslor man känner.
men jag kom fram till något iaf, jag borde inte dricka alkohol. verkligen inte.
nog för att jag alltid nästan får minnesluckor å så, men alla andra minns ju.
.
.
men jag har gjort roliga saker idag också, jag har slagit in pakeeet! och det är jag grym på.
sen har jag kollat en rad olika skit dåliga filmer på tv, det är jag också jävligt bra på.
såg en en sån där mustasch på konsum i dag, pure awsomeness
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0