< Till bloggens startsida

torsdag morgon

 
tavlan



fick en tavla av ola i 18 år present ;), passar mycket bra in i våran lägenhet.
senare idag får jag en smörgåstårta också, av mor och far, satan vad gott.fast jag bli inte 18 förrän på måndag då..


nu är det påsklov i alla fall, undra vad man hittar på då, jag har ingen aning, såkert nått svin kul som jag aldrig kommer att glömma.. nä, men jag tror att jag,erik,hanna och ola skulle fara på en liten skoter tur och grilla lite å så, det hade varit trevligt.


hade en skum dröm i natt också, eller i morse, jag drömde att jag tänkte köpa en kent-parfym, den lukatde min och nått annat, sen tror jag att jag var en vålnad eller nått, och jag blev tvingad att bära upp en genomblöt trasmatta för en trappa.. det var tungt.



i alla fall, har svin ont i halsen,det bröt ut på praktiken i går, så nu sitter jag här och knarkar strepcils .. igen..
nu ska jag fortsätta kolla blood diamond, bra film btw

hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0