< Till bloggens startsida

mitt påsklov

hej!
nu var påsklovet över och jag behöver verkligen jobba matte åså. fan vad trisst.
 vad som har hänt under mitt påsklov är:

jag har varit och kört skoter, det var trevligt, och solen lyste som bara det. jag fick också en mäkta träningsvärk, i hela kroppen. jag antar att jag borde börja träna eller nått.. men jag ids inte

sen har jag fyllt 18 år, det var en trevlig upplevelse, ola bakade jätte goda chokladtårtor, som tyvär är slut nu.. jag hade en ganska lugn 18års dag, inge alkohol eller nått, bara tårta, och skoter, vi var ju ute på en snabb skoter tur ju!, jag fick jätte fina presentar också, men jag ska inte trycka dom i någons ansikte så folk bli avundjuka.. hahaha skämt iof.

jag och sanna har varit och hälsat på moa och amanda på skolan, lite töntigt sådär, men trevligt, dom kom till mig sen och åt resten av tårtorna. sen hade jag och sanna pyjamasparty, det var ju trevligt, vi kolla dhw sen gick vi och la oss för att sen vakna upp igen för att gå på kupan, där hittade jag en klänning och en väska. det är himla kul att shoppa på kupan, för det är enda stället jag har råd att köpa saker på.

jag har fixat en sån där internetbank dosa, svin coolt. jag var och sökte sånt där kommunjobb och lite anna jobb, hoppas jag får lite annat jobb så jag slipper sälja min själ i sommar.

sen har jag och ola kommit på att vi ska byta lägenhet, så då gjorde vi det, eller vi har än så länge bara tackat ja till en, vi flyttar in första juli, det var en tvåa på örn-äset.. jätte fin åså.

 det har jag gjort under mitt lov. jo jag läste ut två böcker också, brunstkalendern och sjöjungfrun, brunstkalendern var inte så spännande , men sjöjungfrun var svin bra.


a just ja sen har jag och annelie föröskt fixa vran stockholms resa, undra om allt är bokat. kanske borde ta kontakt med henne. ja just det.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0