< Till bloggens startsida

undrar vem det var

jag måste fara och handla. fan vad trist, dessutom är jag hungrig. och jag äter inte trots att det finns mat i kylskåpet. rester från igår, å maten igår var jätte god faktiskt, men.. jag är inte sugen på kötte, det känns liksom lite för mastit för mig. så jag tänkte köpa lite konseverade majskolvar att gnaga på. blev så jävla sugen.

sitter och lyssnar på hagnesta hill,  det är väldigt sentimentalt faktiskt, men det är längesen jag lyssnade på kent, faktiskt skitlänge sen jag lyssna de på dom, eller egentligen någon musik alls förutom olas progmetal som jag är sjuk jävla less på vid det här laget.  jag måste börja lyssna på musik, jag mår bra av det.

en anna grej jag kom underfund med när jag granskade min person är att jag, när jag tapprar på tangetbordet använde bara mina pekfingrar. what? det är sant, det fanns en tid då jag ofta satt och chattade med folk, det var för typ 2 år sen då skrev jag med alla fingrar, men sen blev jag för upptagen med allt skit man måste göra åså slutade jag chatta med folk, slutade faktiskt prata med människor.. öm nästan.
det är så underligt hur det kan bli.

fan måste få tv-räkningen betald. uh vad jobbigt, elen är i alla fall betald pga att det är ola som sköter det.. hmmm...

håller på att läsa en bok som jag ska hunnit skrvia en recention på till i morgon.. bah
gillar inte boken, den är jobbig att läsa, den är på engelska, det gör den ännu jobbigare att läsa, å dessutom bli jag bara irriterad på huvudkaraktären, hon är jobbig. fattar ingenting.

nä nu ska jag hoppa ur mina fleecebyxor och ta tag i mitt liv.

hejdå

ps. kan fortfarande inte lyssna på lilla ego(?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0