< Till bloggens startsida

the big test

ja, nu börjar et riktiga provet av hur bra jag ola kan leva tillsammans, det är nämligen så att vi kommer att stanna i stan i en hel månad, innan nu har vi ju haft det rejält lungt ändå, med helgerna ifrån varandra. dessutom gör ola mig lite förvirrad , han vill nämligen bara göra saker som han tycker om.. jag trodde det var det han höll på med så, ja jag är förvirrad. men det lugnt, det går nog vägen.

jah idag börjar jag först 15.40, och jag försöker komma på vad fan jag ska göra här hemma, eller jag vet vad som måste göras.. damsugas. ah , å vårat monster till damsugare låter som en jävla killer-maskin. fan.

i alla fall, livet går annars bra, lite slappare än vanligt faktiskt, vi har nästan ingen skola alls, av någon anledning. men jag klagar inte, då får jag mer tid att slappa.. och det är det jag gör allra best :)

träffade ronja på bussen till stan igår, det var himla trevligt att babbla med henne faktiskt, ibland behöver man få prata av sig lite, fast jag faktiskt ganska kass på att prata om saker.. för jag har själv inte så mycket saker som är värda att prata om så jag lyssnar mest å ger åsikter, å sånt. men det är väl också ok antar jag.

nä jag tror fan att jag ska ta tag i det där med damsugandet faktiskt

Kommentarer
Rister

Säg till när era gräl börjar urarta. Då kan ett besök av er enda vän vara på sin plats. Vad sägs om den 29:e?

2008-11-17 @ 22:20:25
URL: http://stonergibb.blogspot.com
em

attans, då är vi i kiruna/jukkasjärvi faktiskt

2008-11-19 @ 16:01:05
Risterister

Men jävlar.

2008-11-20 @ 00:37:42
URL: http://stonergibb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0