< Till bloggens startsida

Oo

doh, lagar faktiskt mat just nu, köttbullar och makaroner. det är väldigt ambitiöst av mig faktiskt, sen ska jag diska och damsuga och slutligen kolla desperate housewife å gå och lägga mig. i alla fall, i dag har vi haft färg kurs med majirel, det var faktiskt väldigt roligt och vi gjorde jätte fina modeller också, eller vi gjorde modellerna jätte fina ;)
sedan hade vi bild det var trevligt och sen matte prov, det var åt helvete otrevligt omysigt o allt som är dåligt å de andra dåliga orde man inte behöver sätta o framför. det sög helt enkelt, det kan vara det första prov jag någonsin fått ig på, förutom mitt meänkieli prov i åttan men det räknas inte för det var inget riktigt ämne.
men det är i alla fall en lättnad att ha gjorde edt där provet i alla fall.

i morgon ska jag vara och shoppa :D yey! har inte gjorde det på väldigt länge och sist jag gjorde det köpte jag typ en t-shirt eller nått sånt. fan...


det luktar brända köttbullar!

Kommentarer
Rister

Meänkieli är religion; binder samman en liten grupp människor, skapar krig och orättvisor med resten av världen.

2008-11-12 @ 00:21:15
URL: http://stonergibb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0