< Till bloggens startsida

i really do

så var det onsdag. ska till luleå i dag... bläääh vad drygt, och mest drygt är det därför att jag måste sitta i en buss alldeles ensam å ha tråkigt, vad som ochså är jobbigt är att jag måste stiga upp kl 60.30 för att hinna till skolan... jag stiger nog kanske inte upp så tidigt förresten, 07.00 brukar jag tiga upp, men då måste jag stressa... usch
nåväl ola laddade iaf in ny musik.

en sak jag kom på idag när jag skulle ta in tvätten som mamma så prydligt hade hängt på tork. jag kan inte vika tvätt! inte ordentligt i alla fall, och all tvätt bara blåste i väg! så istället för att vika det snyggt och prydligt så våldade jag med torkgrejjen, för den kan nämligen snurra! det är djävulens påfund det där. fy

jag tror min far tycker jag spelar för hög musik... jag hör nämligen tv:en lika bra som om den vore i samma rum som jag. intressant....

hoff vet inte vad jag ska ta mig till idag.. har hur många timmar som helst att förbruka innan bussen går, jag ids nog inte gå till olas skola, nog för att det kan vara ganska underhållane att se folk man gått i skola med fortfarande lever, det är ju alltid trevligt.. men jag ids inte gå dit, så så blir det inte.

vad rastlös jag plötligt känner mig. mjaa.. det är inte lätt att underhålla mig, inte ens jag ids göra det. jag kräver för mycket.


så ser livet ut idag.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0