< Till bloggens startsida

börjar andas sommar

god morgon alla kära vänner och underbara mostrar!
jag måste bara säga att lisa miskovky är en underbar artist. hennes changes är ett jätte bra album! det bara är så, den får mig att andas sommar och sentimentalitet, jag hade en lisa period ungefär vid samma tid på året som nu. och då gick allt som en nalle på smör! så jag får massor av bra kännslor. tyvär dissar ola albumet pga att jocke berg var med och producerade det. typiskt ola

i alla fall nu har jag fått bal feber har suttit hela eftermiddagen och kollat bal klänningar, tog till och med och grävde fram min systers balklänning och testede den, det gjorde hanna också.
mmm oj vad jag planerar om min klänning;) måste kanske starta ett sparkonto. hehe

har förresten fått ett himla sug att spela musik, alltså själv.. med instrument och grejjer, fick ett sms av sanna också om det. det är väl sommaren. det har en så himla mysig stämning när man spelar tillsammans. hör massor med låter som jag hade velat spela, såna där lätta låtar som går snabbt att lära :D me like

jag har bara två skoldagar kvar, och dom är först på torsdag och fredag, så jag är i pajala lite extra länge i veckan, sen får jag sommarlov, jag ska gå på emils avslutning, han går ju ut  nian, å sen ska jag väl hänga med ola på pernillas student, det blir nog kul :) ska ju fixa hennes balfrilla också ooooh, vad seriöst. hon kommer nog vara väldigt fin :D
tyvärr missar jag esternas uppselnings låtar, hade velat höra det faktiskt, ola är ju med. men får gå på musik i det gröa istället. gud vad sentimentalt. jag brukade ju alltid vara med där! nä snart skiter jag i det där med lule å flyttar hem! jag vill ju vara med!...
eller så inte, men ändå

men fan, att jag ska ha alla mina skivor i luleå, jag behöver ju dom.
jaha, nu måste man alltså ta och be någon bryta lagen.

hey, heros on the move
yeah that's what i wanna do
and i'm gonna look down
hey,hey i'm waiting for you to come down
so we could change places and be hounds of love
leave the ground behind

refrängen ur 'as daylight fades'


nu ska jag gå och ta en väl behövelig dusch.
hejdå

Kommentarer
Stinky

VA!? Vafaan har han emot jocke? va äre för mysko typ du har tejpat fast dig vid!!? förresten; imorgon ska jag upp o jogga 6.20.. de du!!

2008-06-02 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0