< Till bloggens startsida

det kallas otur

Hej, nu är jag invalid.
Min rygg har gett upp eller något, nån nerv som är kläm kanske, vad vet jag. ont gör det i alla fall. måste ha hjälp med allt, men nu kan jag i alla fall gå och sätta mig någorlunda bra.
så åt helvete med ryggar och smärta och all skit som kommer med det.

i alla fall, syrran har fört över lite av sitt celine dion lyssnadende, tycker att några av hennes nya låtar är ganska bra faktiskt, tillräckligt bra att jag nyss tog fram en låt på youtube och lyssnar på det, this time heter den.

ah vad ont det gör, det är som ett evigt fyspass som aldrig tar slut, helatiden måste jag anstränga mig så att jag inte anstränger mina rygg och nedre magmuskler alls nästan, fan vad jobbigt. nåväl det är ju bara fysisk smärta, värre hade det varit om jag blev deprimerad eller nått. man måste tänka positivt, och det måste jag kanske träna lite på.

det har varit ett kasst år, har bara haft massor med ont och varit sjuk. inte konstigt att man har en permanent badring kring midjan.

jag har väl inte så mycket att berätta egentligen förutom att alla mina helg planer gick åt helvete pågrund av detta nu då.

hejdå, piss och helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0