< Till bloggens startsida

jukkasjärvi

nu sitter jag hos syrran i jukkas :), det är jätte mysigt. kollar den där mary, men har sett den alldeles för många gånger så jag är ganska less på den filmen, så jag fördriver tiden med att sitta på blocket och kolla runt lite på de breda internet..

woggie ser lagom äcklig ut måste jag säga.. i filmen  alltså.. hm

fick träffa min underbara systerdöttrar i dag också, som himla söta :)) siri har blivit en liten tjockis måse jag säga, det var kul att träffa dom igen, verkklligen. syrran och jonny också såklart ;)

jag och syrran har suttit på lulebo och bokat lägenheter i dag också, det ser ganska ljust ut ;) om det går vägen.
änn så länge ser det bra ut. försökte ringa ola ch berätta den goda nyheten men av nån konstig anledning svarade ha inte eller tryckte upptaget, så jag ringde där ås, men det visade sig att han hade repat med sina vänner.
så.. öm dom måste trott att jag ver värsta satkärringen hahahaha.. nåväl skit i de
fick tag i honom till slut och han blev glad så det var väl bra..

hehe det är ganska kul när ben stiller går och grinar när han tror att han förlorat mary.. hehe


aah vad trött jag är.. hahahahaha-... jätte trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0