< Till bloggens startsida

skit tråkig dag

hej jag har jätte tråkigt, och jag är jätte trött och jag har vänt dygnet lite åt fel håll och jag har massor med skit tråkiga hemma sysslor att göra. det suger. i alla fall, jag hade tänk att gå och promenera lite ikväll, det hade varit väldigt skönt faktiskt.
jag har inget intresant att skriva och är inte på humör för att komma på något att skriva.

ola ska komma nu snart, det blir i alla fall lite trevligt.och min kanin behöver mat, det ska jag fixa nu.




hejdå

Kommentarer
Hanna

Du kan ju städa ditt rum! Det är ju kul :D Eller så kommer du till Luleå och umgås med mig, för det suger verkligen här med! Har ingenting att göra så jag har målat eriks balkong!! ojoj...

2008-06-17 @ 13:01:53
URL: http://niloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0