< Till bloggens startsida

ibland är man inte så pigg

jag är så trött.. väntar på att min man ska anlända, han kommer nog snart. min man. mahahahahahahahahahaha
ööööh.. idag var det också fint väder, lite molnigt på förmiddagen men sen blev himlen blå och gräset gröööönt. baaaahhh
jo imorgon är det musik i det gröna, dit ska jag i en lite randig sak,, oooh vad hett. sen ska jag till martina och fixa nillis hår.. ahhaaaa-.. martina skulle sminka henne och jag fixa håret. kkul, vad girlie, jag gillar att göra tjejiga saker, sen ska jag och annelie göra nått på balen, nu vet jag inte riktigt vad men det blir kul att se alla klänningar :D

jo en sak till, jag älskar högklackat, när jag är 40 kommer jag inte ha några nadra par skor, jag kommer vara som carrie i sex and the city, hon kanske har platta skor, men de ska inte jag ha i alla fall.  högklackat är så jävla bra, man blir så lång och benen blir långa, och fötterna ser små ut. men man måste ju kunna gå i såna skor för att kunna ha det.det är viktigt.

gud vad trött jag är! ah

har färgat mammas hår för inte så länge sen, det tog verkligen musten ur mig som man brukar säga.. det är btw ett fult talesätt, vad menar man med det egentligen?

jo jag har ett jätte snyggt nagellack på mig, det är en djup körsbärsröd färg, tillochmed ola lade märke till de. as cool, precis som jag.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0