< Till bloggens startsida

sommarkänslor

oj vad jag har varit ute idag :D jag har solsting och allt, men som tur är har jag använt 30 och 50 solskyddsfaktor så jag har i alla fall inte bränt mig ;).
i morgon är det pajala marknad, uuuuh vad spännande. jag ska gå med sanna och tess och å hej vad kul vi ska ha, jag kanske tar på mig mina nya indianskor, världen coolaste, då kan jag dansa med dom där indianerna som brukar spela flöjt å det. fan vad coolt. snart kommer allas vår vän stina in till centrala pajala och då blir det roligt. för ja har inte sett henne på ett år så det blir spännande :O

hmmm... jag vill äta middag eller nått är svin hungrig. aaaah

det är så härligt med sommmar, det gör mig visserligen tom i huvudet å så, så jag har inte så mycket att skriva. oooh kan också bero på mitt solsting. tralalalalalaaaaa

ok nu ska jag äta mat.

och kom ihåg livet är underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0