< Till bloggens startsida

en snabbis

i morgon bär det av till luleå :O, det där dax att flytta in. oh vad spännande, har packat bilden idag och fixat lampor och shit. mehehehehe..


sitter och kollar en gammal stålmannen film med far min, filmen är faktiskt inte alls intressant om jag ska vara ärlig.
jag ids inte skriva något mer, men livet går bra och soffor kan vara himla dyra. . .

hejdå

men innan jag drar mig tillbaka ska jag svara på några frågor du säkert undrat över

Varför är himmlen blå?
Det ser mycket trevligare ut än om den skulle vara blodröd.

Vad är det som gör att popcorn poppar?
Värme.

Varför sitter frysdörren fast just när man stängt den?
För att jävlas.

Hur snabbt faller regndroppar?
Tillräckligt snabbt för att man ska bli blöt.

Varför ramlar inte satelliter ner?
Det finns ingen gravitation i rymden.

Varför är solen rödare vid solnedgången?
Det är den inte egentligen, det är bara som det ser ut.

Blir inte myggor vattenbombade i regn?
Tydligen inte, istället blir dom fler(dom jävlarna)

Varför ökar konståkarens snurr när han drar in armarna?
Konståkaren får ett mindre luftmotstånd och kan därför snurra snabbare.

Hur kan man gå på glödande kol?
Om man har härdade forsulor och tänker på en underbar plats.

Går virvlar år andra hålet på södra halvklotet?
Ja, eller så inte..

Vad beror norrsken på?
Någonting med partiklar som klyvs och solens strålar och sånt.

Vad är det för skillnad på en varm och en kall bulle?
Svaret finns i frågan, värmen.

Hur kallt kan det bli?
Fruktansvärt kallt vad jag har upplevt.

Finns det någon högsta temperatur?
Ja

Varför blir det kallare när man går upp ur ett kallt bad?
För att göra det surt för en.

Varför flyger gäss i V-formation?
Det ser snyggt ut.

Hur snabbt går blixten?
Man hinner knappt blinka.

Varför är regnmoln mörka?
Dom är fyllda av reng och onda andar.

Varför blir det moln?
Det är ånga som blivit till när solen stekt för mcyket på vatten.

Varför går skuggan om mig hela tiden?
Om du har en stark lampa framför dig helatiden så stannar skuggan bakom dig.

Varför kommer knallen efter åskan?
För att skrämmas.

Var tar det som brunnit upp vägen?
Det finns kvar med har bytt skepnad till aska och värme energi.

Varför har flygplan vita avgaser?
Det är inte avgaser, det är cockain som cabin personalen slänger ut för att dom fått kalla fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0