< Till bloggens startsida

Jaha?!

Jag som sa till mig själv att aldrig skaffa en blogg. Vilken jävla hycklare jag är. Anyhow ..
När jag väl börjat kan jag ju lika gärna fortsätta med t.ex skriva om min dag, ja i dag var den första dagen vi hade kund mottagning, det var meningen att vi skulle ha nån vi känner att trixa med. Men, jag hade ingen så Cilla tog med sin mormor åt mig, det tyckte jag var snällt. Hon ville ha en permanent så jag gjorde en, såklart. Permanent luktar förövrigt nån skum blandning av äggfjärt och kemikalier. Det är super mysigt.
Sedan, på efter middagen hade jag ESV Musik, det var mycket kul.. joo..

Hm.. i morgon ska jag hem till trygga Pajala, det ska bli roligt. Inte för jag vet vad jag ska göra, men jag ska iaf se till att Hanna och Erik fixar den där filmen som jag vill se. Ja, så får det bli.

Jo förresten så hatar jag Luleå för tillfället, det är fan januari och det regnar, hur jävla kul är det på en skala.. Fan jag som tänkte börja motionera och grejjer, men icke, det går inte nu, bara för att det regnar.. I JANUARI!
Herregud jag har verkligen inget intresant att skriva.

Det står ett äppelskrutt vid min väntra hand.

Oj vad jag skrivit ordentligt i det här inlägget, nu förstår jag varför jag inte gör det i vanliga fall, det är skit jobbigt.

Äh nu skiter jag i det här, hejdå.

Kommentarer
s1

hmm, kallas ammoniak (aka hästpiss)

2009-11-24 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0