< Till bloggens startsida

the band must continue to play

JUST NU ÄR JAG HELT SLUT! men jag har varit väldigt duktig faktiskr, jag har diskat och städat , tränat och tänt ljus, i'm good. Samtidigt som jag städade och diska lyssnade jag på super extra garvity, det var riktigt länge sen jag lyssnade på den skivan. och nu minns jag varför ja var så över öronen ang den skivan, den är ju skit bra, lätt lyssnad och melankolisk precis som man vill ha det.
yey, jag länget till i morgon, då har vi våran andra kundmottagning, den första var ite så jävla kul, jag fick göra cillas mormor, permanent, det gick i alla fall bra. men i morgon ska jag klippa och färga sannagumman, det ska bli så kul så kul. jag har suttit och funderat ut vad jag ska göra med henne, och har några bra ideer faktiskt :)

snart är det helg också, det ska bli extra kul att återvända till byn för syrran och flickorna ska komma och hälsa på.

äh nu orkar jag inte mer.

SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0