< Till bloggens startsida

allt och ingenting

I dag har jag gjort något bra för mänskligheten. Jag köpteett fashion against aids linne från hm, det var till och med fin så jag behövde inte en grubbla på det. Fan vilken bra människa jag är idag, visserligen egoistisk men bra.
Jag drog hem från skolan tidigare i dag, hade en huvudvärk som hette duga, så jag for hem käka lite drack lite vatten käka några värktabletter sen mådde jag prima igen:).
Det var då jag for till stan och gjorde min goda gärning, när jag kom hem var erik och hanna här. Erik har köpt semlor, för idag är det fettisdagen ;D jag gillar inte ens semlor men jag tycker om at äta dom, man gör ju det ända bara en gång om året.

Hmm, vad har mer flytit runt i dag, jo olas flytt till stan, hoppas det bli av. Det är inte så jävla rockit med långdistans förhållande. men men det blir ju som det blir...

a just det, haha, erik har lagat mat idag, han gjorde pommesfrites och dennis korvar, pompisarna blev alldeles utmärkta, men han ides inte steka korven så han bara slängde in korvarna på pompisarna, dom blev härligt pissljumna ;) men det gick att äta, jag var så jävla hungrig. Nu har han farit och kört hanna till träningen, men när dom kommer tillbkaka ska vi käka lite temlor.

Idag har varit en huvudsakligen bra dag faktiskt, jag är på gott humör och har en positiv syn på framtiden. det är väl så det ska vara antar jag.
Det är gossip girl på tv, hänger inte riktgt med, men det är säkert en bra fjoll serie. Jag vill ha en juice pressare när jag fyller år, det hade varit skit bra, då hade man kunnat stiga upp på mogonen pressa lite färsk juice av massor med goda frukter och bät och bara må bra resten av dag. Visst är det en fin tanke :) lika fin tanske som att jag kommer att vara i toptrimm beachen 08 hahahahha, jag gör mitt bästa i alla fall.

nu måste jag göra typ 100 rygguppisar, för min rygg håller helt seriöst på att braka sönder, sån rygg kan jag ju inte ha om jag ska bli frisör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0