< Till bloggens startsida

torsdags tråkigt

plugga plugga plugga.. uäck
det är så jävla tråkigt, men man måste ju. hr skjutit upp det lite för länge nu, har prov i morgon och som vanligt kommerjag att sitta hela natten med boken under näsan.

men jag har hittat ett spel som är perfekt för mig :D det heter curl rush, och man är en söt liten bock tror jag, oc man ska samla stjärnor och akta sig för gröna penisar, igelkottar och apor, det är fantastiskt, och man har typ 9 liv eller nått. det är jätte kul å så är allt väldigt färg glatt och lycklig musik och allt. fantastiskt roligt är det ;)

det var meningen att jag skulle köpa jul pynt i går men det blev inte riktigt så, jag handlade däremot en massa julklappar och sånt. och jag och sanna var på toyRus å det är så jävla skojj, men sanna började må lite dåligt och det var ganska skrämmande för jag lider av spyfobi eller nått, det luktar så förjävligt illa så man vill bara dö. men annars var allt bra :)
så jag tänkte ta mig till rusta i dag istället, de var där jag ska köpa allt jul pynt. sen ska jag komma hem och pynta som fan. jag tänkte pynta lägenheten lite bögigt, med massor med glitter, less is more är inte vad som gäller här inte.
men jag köpte en choklad kalender i alla fall, som jag har hängt upp i köket, vars jag har en bauta disk som väntar.

jag tror på allvar att vi har små jävliga nissar som går omkring och gör livet surt för.

överallt finns det smutsiga strumpor och koppar och glas och bestick och tvätt högen verkar inte bli mindre trots att jag tvättar typ två gånger om dan. jävla nissar.

jag har haft sjuka drömmar på sistone, bl.a att annalie och cz hade en romantisk relation (!?) snälla ha inte det, det blir obehagligt. uh. sen att jag har fött ett barn som blev kidnappad och såld på internet, och i natt drömde jag nått om stora gula bollar, underligt.

ja, mer har väl iinte hänt, nu ska jag spela lite curly och sedan läsa lite om 30 åriga kriget(där allt är en enda sörja av länder som slåss och jag kan inte få någon ordning på det)


hejdå

Kommentarer
au

näjs! du borde byta nissar till städnissar alltså sånna på tv som fixar och fifflar och gör allting fin o i sin ordning. sånna nissar gillar jag.

2008-12-05 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0