< Till bloggens startsida

pure bitterfitta

blä, imorgon är det skola, det suger ju blle som vanligt, vilket är illa. hm,.. håller på att bli sjuk men det bryter inte ut så jag går omkring och är trött och tjurig, dessutom har jag spasemer i handen, den typ kakar till lite då och då, kan ha varit för att jag spelade gitarr nyss nått som jag inte gjort på ett och ett halvt år.
underligt hur man kan tappa saker efter vägen.

blir ensam i lägenheten till onsdag, ola tänkte skolka lite och stanna i pajala. det blir inte så skoj eftersom jag inte kommer att idas laga någon mat, vilket kommer förstärka min tjurighet. suck.

i alla fall, ska prova nya glasögon och klippa håret på onsdag. hanna ska klippa mig och jag skulle toppa hennes hår lite, det blir väl skoj om jag inte drabbas av någon obotlig sjukdom som jag kommer sprida i hela stan och alla blir blodtörstiga zombies. det skulle inte kunna vara helt otänkbart eftersom det är mig och min klumpga otursamhet vi talar om. suck

säkert kommer jag råka döda någon i skolan i morgon.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0