< Till bloggens startsida

funderingar

jag längtar någonstans som inte är luleå, jag gillar inte luleå den staden är alldeles för blåsig för mig, och människorna har ett konstigt drygt drag över sin personlighet. jag borde bo någonstans där solan alltid lyser och den enda vinden som finns är en sval bris lite då och då, och vars människor är glada och kärleksfull helatiden, typ indien, det är ett coolt land, min kära lärare är helt frälst i det landet och far dit årligen. ja jag är avundsjuk, ett annat ställe som jag också hade velat fara till är berlin, folk verkar så kreativa där borta, och amsterdam, för det verkar så liberalt. hm

snart ska jag på min sista skoldag för i år, vi ska kolla på julshowen som jag tror är esteterna som har dragit ihop, sen ska vi fika med klassen och treorna, vilket är mysigt. btw går det skit dåligt i historian just nu, eller dom två senasre veckorna, bah, det är meningen att jag ska kunnat sånt där. aja

nu ska jag gå och ta på mig skorna, bussen går snart.

heipaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0