< Till bloggens startsida

the deepest blues are black

så var första skolveckan avklarad, och det känns väldigt bra faktiskt. jag bara råkade få sveriges slöaste schema, jag är ledig på torssdagar och börjar tjugo i ett på onsdagar.. det är bara på tisdagar och fredagr som jag börjar vanlig tid.. tror jag det var. i alla fall känns det väldigt bra. och nästa vecka blir det att färga håret ;) hojahhh mörkt ska det bli.
är i full fart å söka apu plats, och dom lät väldigt possitiva på gossip. håller tummarna,på killerqueen har jag också en chans. men man kan aldrig vara säker på sånt där.

ola har börjat på livsmedel programet i alla fall, hoppas han kommer att trivas där. lite synd att han inte fick börja på es bara. men det ordnar sig nog.

i alla fall, i helg blir det eldfesten på tärendö holmen, ola ska spela där med sitt band å så, så då tänkte jag och martina stå där och heja på honom tills hans skäms :P eller nää, kanske inte. men kul ska det bli i alla fall, har jag bestämt.

nu ska jag ta och läsa the dirt om mötley crüe, väldigt underhållande bok.

ha en bra dag snygging.


Shame on you
Seducing everyone
You faded jewel
You diamond in the rough
You don�t have to tell me
I know where you�ve been
Shining once again
Will you do the thing you�ve always done
Tell me true I think you know the one
The one that makes me blurry
Colors start to run
Everytime I wonder
I go under
The deeper the blues, the more I see black
The sweeter the bruise, the feeling starts coming back
All the deepest blues are black
How my mind is spinning
And my head is going numb
Right from the beginning
Our ending had begun
I can be your trouble
Shiver into you
Shaking like the thunder
Sinking under
When it comes closing in
Reject Cause I gotta move
And the simple things get in the openings
Connect
Become something new
To remove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0