< Till bloggens startsida

PIGG SOM STRYK!

Tips: skriv inte blogg när du är slut i huvudet(syftar på mitt förra inlägg) det blir bara konstigt och halvdant.

Jag hanna och erik var nyss på gymmet, det var riktgt skönt, har typ två ton med energi. och jag vet inte vad jag ska göra av den. jag funderar starkt att gå hem, vi är på mjölkudden nu och ska till örnäset. då borde man i alla fall gjort av med lite energi.
i morgon åker jag hem, tar tolv busses för jag har ingen skola, vilket är skönt. ..
hanna är också pigg, nu fick hon för sig att damsuga lägenheten och erik är på full gång att laga mat.. hmmm
nä nu ska jag åter vända till köket och forstätta kvällen som duracell kanin på speed.
ha det bra!


hejipaaaaaaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0