< Till bloggens startsida

jag har något att berätta.

jag har något vettit att berätta, jag och ola har fått en lägenhet.
idag.. faktiskt. mycket spännande tycker jag. den ligger på hertsön vägg i vägg med ica.
kan bli väldigt mysig när jag får fixa där lite;)
tjejen som bodde där hade det inte så mysigt.. det var faktiskt den skitigaste lägenhet jag settt på ja någonsin. inte ens jag kan ställa till det så. fyfan. men, åtminstone jag vet hur man använde en damsugare..
å fy fan vad skitigt. det var! ah

nåväl nu ska jag göra mackor i hannas mackgrill :P
har influensan desutom.. inge kul jag trodde faktiskt att jag skulle dö igår :/, not so fun
men de är bättre idag, tack vare alvedon och host medecin.


bye bye

Kommentarer
Hanna

Ahhh min mackgrill :P lova att vara snäll med den ;D;D

2008-04-02 @ 19:24:46
URL: http://niloe.blogg.se
au

MYS! var det en etta eller tvåà?

2008-04-02 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0