< Till bloggens startsida

Det visar sig att allt går år helvete

fan fan fan fitta fitta fitta helvete helvete! jag har glömt att ringa helena t, tjejen jag ska proa hos. kuk kuk. gud vad jävla irriterad jag är på mig själv just nu!... aaaah

men nog om det, jag hade dataprov idag på excel, det gick åt helvete. satt typ en timme över tiden bara för att jag inte fattade ett piss. gud jag hoppas att jag får godkänt på de där provet.hmm.. det ver även meningen att jag sanna och therese skulle fara och sola idag, men tess hade körkortsteori, och sanna hade fått nån allergisk reaktion så hennes läpp hade svullnat upp så de sket sig.
så istället för att sola och ringa till min handledaare brände jag 700 spänn på kläder.

hoppas morgondagen blir en bättre dag, ..
fan nu slutade windows media kuk player att fungera, så jag testade real ass player istället. det funkade inte heller.
jag tror att jag måste ta och av reagera mig på nått.. kanske sno godis från ett litet barn, kanske fälla krokben på en tant eller förgifta någons hund, jag har massor med onda ideer i huvudet just nu.


i alla fall hoppas att mogondagen blir en bättre dag då jag kommer ihåg att ringa helena, och så.. jag ohc hanna ska till dahls och shoppa loss, sedan ska hon färga mitt hår, hoppas det blir bra.. ööööh

jävlar vad jag hatar den här dagen, men jag har som ändå hållit humöret uppe, tills nu då. hoppas ola ringe så jag får beklaga mig lite..

nä nu ska jag gå och gråta hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0